דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טויוטה פריוס היברידית 

מאת    [ 12/01/2015 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 1903 פעמים ]

טויוטה פריוס היברידית מגיעה עם 7 מקומות ישיבה ולמעשה מכונית זו היא המיניוואן הראשון בעולם עם מנוע היברידי. הפריוס ההיברידית היא מכונית פורצת דרך שמציעה ביצועים מעולים, עם צריכת דלק יעילה וחסכונית, ורמת פליטת מזהמים נמוכה. טויוטה פריוס היברידיתנשענת על הפלטפורמה הידועה והאיכותית של דגם הפריוס הקלאסי אך לדגם זה נוספו 15.5 ס"מ לאורך, 3 ס"מ לרוחב וגם לגובה המכונית נוספו 8.5 ס"מ. למעשה, העיצוב של הפריוס ההיברידית דומה לעיצוב הפריוס הרגילה ורק במבט שני ניתן לראות כי מימדי הרכב גדלו וכמובן. תא הנוסעים לעומת זאת שונה בגלל הקונסולה השוכנת בין המושבים הקדמיים ולרשות הנהג והנוסעים אבזור עשיר ומפנק.

צריכת דלק נמוכה

טויוטה פריוס היברידית מציעה נתוני צריכת דלק מרשימים ונמוכים. היצרן מציג נתוני צריכת דלק משולבת של 24.4 ק" לליטר בתנאי ניסוי ומעבדה, נתון מרשים שהופך את הרכב למשתלם במיוחד. כדאי לדעת כי טויוטה פריוס היברידית מצוידת במנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר שמפיק 99 כוחות סוס ומנוע חשמלי מדגם 2MG כך שהרכב מציע הספק מרבי משולב של 136 כוחות סוס. המנוע מגיב במהירות וביעילות ללחיצה על דוושת הגז והרכב מציע ביצועים יעילים ומהנים בעיר ומחוץ לעיר.

7 מושבים נוחים למשפחה גדולה

כל מי שמחפש מיניוואן מרווח ונוח לבטח ישמח להכיר את פריוס היברידית, ברכב 7 מושבים נוחים ומרווח גדול לכל הנוסעים, גם בשורה השנייה והשלישית. את המושבים ניתן לקפל במהירות לתוך הרצפה וכך זוכים לתא מטען עצום בגודלו וניתן להוביל בקלות מטענים וחפצים רבים. יש לציין כי חוויית הנסיעה ברכב נעימה, שקטה ונוחה ונוסעי הרכב נהנים מתא נוסעים מעוצב ואלגנטי תודות להנדסת האנוש המתקדמת של מהנדסי חברת טויוטה.

התנהגות כביש נעימה

המיניוואן טויוטה פריוס היברידית מספק ביצועי כביש יעילים ונוחים וכל נסיעה הינה חוויה, גם כאשר נוהגים לבד וגם כאשר יוצאים לנסיעה משפחתית בהרכב מלא או מסיעים נוסעים. התנהגות הכביש היעילה תורמת לנסיעה בטוחה ונעימה וחשוב לדעת כי ברכב מותקנות שלל מערכות מתקדמות בתחומי בטיחות ונסיעה. פריוס היברידית מצוידת ב- 7 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבה חכמה ומתקדמת מסוג VSC, מערכת ABS, מערכת בקרת משיכה ומערכות בטיחות נוספות, בין היתר קורות פלדה בדלתות והגה קורס בזמן תאונה.

טויוטה פריוס היברידית מגיעה עם מערכת שמע מקורית ומסך מגע בגודל 6.1 אינץ', בקרת אקלים ממוחשבת, תאי אחסון נוחים וחכמים וכפתור ECO לנהיגה חסכונית וכפתור Power לנהיגה ספורטיבית.     

טויוטה רייכמן עודד רייכמן-סוכנות מכירות ומוסך מורשה כל דגמי טויוטה בתל אביב ומרכז




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב